Biuletyn Informacji Publicznej
Powiat Wągrowiecki

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

«wrzesień 2020»
PnWtŚrCzwPtSobNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.wagrowiec.pl

Treść strony

Katarzyna Kubacka - Powiatowy Rzecznik Konsumentów
pokój nr 7
tel. 67 26 80 516
fax: 67 26 27 888
e-mail: rzecznikkonsumenta@wagrowiec.pl

Olga Bijan - Referent

Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów czynne:
poniedziałek od 8:00 do 15:00
wtorek - piątek od 7:30 do 14:00.

Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Wągrowcu przyjmuje interesantów:
od wtorku do czwartku w godzinach od 7:30 do 14:00.

Powiatowy Rzecznik Konsumentów wykonuje zadania w zakresie ochrony praw konsumentów. Do podstawowych zadań Rzecznika należy w szczególności:

1. Zapewnienie konsumentom poradnictwa i informacji prawnej w zakresie ochrony ich interesów w sprawach dotyczących: umów sprzedaży, składania reklamacji na wyroby i usługi dotknięte wadą, w ramach niezgodności towaru z umową lub gwarancji.

2. Wytaczanie powództw na rzecz konsumentów oraz wstępowanie za ich zgodą do toczącego się postępowania w sprawach ochrony interesów konsumenta,

3. Prowadzenie mediacji między konsumentem, a sprzedawcą z wykorzystaniem w sprawach spornych sądów konsumenckich, działających przy jednostkach Inspekcji Handlowej.

4. Prowadzenie edukacji konsumenckiej.

5. Składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w okresie ochrony praw konsumentów.

6. Współdziałanie z delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z Inspekcją Handlową oraz organizacjami, do których zadań statutowych należy ochrona interesów konsumentów.


Proponowany wzór wniosku o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika do pobrania poniżej.

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 9725
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2020-06-17 14:55