Odnośniki
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
-
Ważne strony
- Uchwały Rady Powiatu
- Uchwały Zarządu Powiatu 2015-18
- Wydział Architektury i Budownictwa
- Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
- Wydział Komunikacji
- Ogłoszenia dotyczące zatrudnienia
- Wykaz organizacji
- Rejestracja pojazdów
- Zawiadomienia o wszczęciu postępowania wodnoprawnego
- Awans zawodowy nauczycieli - stopień nauczyciela mianowanego
- Powiatowy Rzecznik Konsumentów
- Służby, inspekcje, straże
- Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
- Zespół Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu
- MONITOR POLSKI
- DZIENNIK USTAW
- DZIENNIK URZĘDOWY WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO
- Kancelaria Geodezyjna
-
Fotokod z linkiem do tej strony
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.wagrowiec.pl
Treść strony
Katarzyna Kubacka - Powiatowy Rzecznik Konsumentów
pokój nr 7
tel. 67 26 80 516
fax: 67 26 27 888
e-mail: rzecznikkonsumenta@wagrowiec.pl
Olga Bijan - Referent
Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów czynne:
poniedziałek od 8:00 do 15:00
wtorek - piątek od 7:30 do 14:00.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Wągrowcu przyjmuje interesantów:
od wtorku do czwartku w godzinach od 7:30 do 14:00.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów wykonuje zadania w zakresie ochrony praw konsumentów. Do podstawowych zadań Rzecznika należy w szczególności:
1. Zapewnienie konsumentom poradnictwa i informacji prawnej w zakresie ochrony ich interesów w sprawach dotyczących: umów sprzedaży, składania reklamacji na wyroby i usługi dotknięte wadą, w ramach niezgodności towaru z umową lub gwarancji.
2. Wytaczanie powództw na rzecz konsumentów oraz wstępowanie za ich zgodą do toczącego się postępowania w sprawach ochrony interesów konsumenta,
3. Prowadzenie mediacji między konsumentem, a sprzedawcą z wykorzystaniem w sprawach spornych sądów konsumenckich, działających przy jednostkach Inspekcji Handlowej.
4. Prowadzenie edukacji konsumenckiej.
5. Składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w okresie ochrony praw konsumentów.
6. Współdziałanie z delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z Inspekcją Handlową oraz organizacjami, do których zadań statutowych należy ochrona interesów konsumentów.
Proponowany wzór wniosku o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika do pobrania poniżej.