Biuletyn Informacji Publicznej
Powiat Wągrowiecki

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2023» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.wagrowiec.pl

Treść strony

Regulacja stanu prawnego dla osób prawnych

Podstawa prawna: art. 71, 72, 203 – 211 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. z 2015 roku, Dz. U. poz. 1774 ze zm.)

I. WYMAGANE DOKUMENTY:

1. Wniosek o regulację stanu prawnego gruntu pozostającego w użytkowaniu wnioskodawcy
2. Wypisy i wyrysy z operatu ewidencji gruntów
3. Operat szacunkowy
4. Dokumenty potwierdzające własność budynków – oświadczenie prezesa i głównego księgowego
5. W przypadku spółdzielni – uchwała Walnego Zgromadzenia w przedmiocie nabycia gruntów Skarbu Państwa
6. Oryginał wyciągu z rejestru sądowego
7. Kserokopia statutu spółdzielni
8. Pełnomocnictwo osób uprawnionych do zawarcia umowy notarialnej

II. OSOBY UPRAWNIONE

Spółdzielnie, kółka rolnicze, PKP, Energetyka i inne osoby prawne użytkujące grunty Skarbu Państwa bez tytułu prawnego

III. OPŁATY

I opłata roczna w wysokości 15%  do 25%

Następne opłaty roczne 1% - na cele mieszkaniowe, pod garażami i rolne
                                 3%- na inne cele

IV. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

Do 30 dni - przy pełnej dokumentacji

V. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA

Wydział Gospodarki Nieruchomościami, pokój nr 5
Telefon kontaktowy: 67 268 05 42

 VI. TRYB ODWOŁAWCZY
nie ma

Metryka

  • opublikował: Kinga Basiura
    data publikacji: 2015-05-27 14:31
  • zmodyfikował: Dariusz Trojanowski
    ostatnia modyfikacja: 2019-10-02 09:06

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 27443
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2019-10-02 09:06:39