Szybkie linki

Menu strony

Informacje

ilość odwiedzin tej strony: 277
ostatnia aktualizacja tej strony:
2015.05.27 13:48
ostatnia aktualizacja w BIP:
2017.03.27 12:45

Treść strony

Podstawa prawna: art. 13 ust. 1, art. 27 do art. 42 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. z 2010 roku, Dz. U. nr 102, poz. 651)

 DROGA BEZPRZETARGOWA

I. WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek o sprzedaż nieruchomości Skarbu Państwa lub Powiatu w drodze bezprzetargowej

II. OSOBY UPRAWNIONE DO NABYCIA
1. Osoby, którym przysługuje roszczenie o nabycie nieruchomości z mocy ustaw.
2. Osoby będące poprzednimi właścicielami zbywanej nieruchomości.
-   w załączeniu dowody własności.
3. Najemca lokalu mieszkalnego, a najem został nawiązany na czas nieokreślony
-   w załączeniu umowa najmu.
4. Jednostki samorządu terytorialnego.
5. Osoba fizyczna lub prawna prowadząca działalność charytatywną opiekuńczą, kulturalną, leczniczą, oświatową, naukową, badawczo – rozwojową, wychowawczą lub sportowo – turystyczną, na cele nie związane z działalnością zarobkową, którym udzielona została bonifikata.
6. Osoba mająca być obdarowana lub dokonująca zamiany nieruchomości ze Skarbem Państwa lub Powiatem
7. Osoba będąca użytkownikiem wieczystym nieruchomości.
8.  Właściciel lub użytkownik wieczysty nieruchomości przyległej do nieruchomości zbywanej – ma to na celu poprawę warunków zagospodarowania ich nieruchomości.
9. Osoba zarządzająca specjalną strefą ekonomiczną położoną na zbywanej nieruchomości.
10. Współwłaściciele nieruchomości, jeśli zbywany jest udział w nieruchomości.
11. Kościoły i związki wyznaniowe, na cele działalności sakralnej (mające uregulowane stosunki z państwem).
12. Przedstawiciele spółek lub nowo utworzonych państwowych lub samorządowych osób prawnych lub fundacji – jeśli nieruchomość zbywana ma stanowić wkład niepieniężny do spółki (aport) lub majątek fundacji.

III. OPŁATY
nie pobiera się

III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
do 30 dni

IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA
Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, pokój nr 1
Telefon kontaktowy: (0 67) 286 05 45

V. TRYB ODWOŁAWCZY
nie ma

Adres

Starostwo Powiatowe w Wągrowcu

ul. Kościuszki 15, 62-100 Wągrowiec

tel. 67 26 80 515, fax 67 26 27 888, email: sekretariat@wagrowiec.pl

 

Kontakt

NIP POWIATU: 766-196-31-01

NIP STAROSTWA: 766-16-39-406

REGON: 570799496

NR POWIATU WAGROWIECKIEGO W SYSTEMIE TERYT: 3028

Godziny

Godziny otwarcia urzędu


Poniedziałek 8:00 - 16:00
Wtorek - Piątek 7:30 - 15:30

Wydział Komunikacji obsługuje interesantów w godzinach od 8:00 do 14:00,

w poniedziałki od 8:00 do 16:00.

Stopka strony

w górę
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj oświadczenie o dostępności
zamknij
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.